FlowMotion Waterobic

Aquafitness Budapesten

Formáld a tested észrevétlenül!  Gyere Aquafitness órára!

Nem kell hozzá úszástudás, ráadásul az ízületeidet is kíméled vele.

Flowotion Waterobic Aquafitness

Aquafitness Budapesten

Imádod a vizet? Szuper alakra vágysz? Olyan mozgásformát keresel, ami kíméli az izületeidet és a gerincedet?

Gyere el Aquafitness óráinkra!

Nem kell hozzá úszástudás! A gyakorlatokat speciális öv segítségével végezzük, ez tart fenn a vízen minket. Az első órák után már magabiztosan  fogsz mozogni a vízben.

Az aquafitness edzéseken a víz felhajtóerejét használjuk ki, így könnyedén fejlesztheted az állóképességed és emellett még zsírt is égetsz.

Az Aquafitness minden korosztály számára ajánlott. Az idősebbeknek azért, mert így könnyedén és az ízületek megterhelése nélkül tarthatják magukat formában, a fiatalok pedig fittebbek és energikusabbak lesznek tőle.

Edzéseink vidáman és jó hangulatban telnek, melynek azonnal érezheted a stresszoldó hatását. A waterobic miközben formálja az alakod, feltölt energiával és felfrissít.

Aquafitness budapesten – Gyere el óráinkra!

AQUAFITNESS Óráink & helyszínek

Ludovika Aréna uszoda

Orczy kert (NKE Sportcsarnok) – mélyvizes

1089 Budapest, Diószeghy Sámuel utca 27. 

 

 

Órák időpontja:

Kedd, Csütörtök: 18:00-19:00

Árak:

Felnőtt: 2.500 Ft

4 alkalmas felnőtt bérlet (1 hónapig érvényes): 9.000 Ft

Bérleteink a megváltás napjától számítva a következő hónap adott napjáig felhasználhatóak.

Szentmihályi uszoda

Szentmihályi Uszoda – mélyvizes

1162 Budapest, Segesvár u. 16.

 

Órák időpontjai:

Kedd, Csütörtök: 19:45-20:45

Hétfő, Szerda: 09:00-10:00

Szombat: 09:00-10:00

 

Árak:

Információ az uszoda honlapján vagy a pénztárban.

Mit jelent az, hogy waterobic/aquafitness?

Mi is az az aquafitness?

Az Aquafitness, ahogy a nevében is benne van, tulajdonképpen az aerobic és a gimnasztika elemeit ötvözi, csak itt a vízben végezzük a gyakorlatokat, ugyanúgy zenére, ahogy azt a talajon is tennénk. Ez a mozgásforma kondicionálja a testünket, zsírt éget és erősít, miközben kíméli az ízületeket. A gyakorlatokat nemcsak mélyvízben lehet végezni, hanem sekélyebb (100-140 cm) vízben is. Szerencsére így az sem lehet akadály, ha épp nem tudsz úszni.

A waterobic, aquafitness előnyei

Ezért jó az aquafitness

Feltölt energiával

Sokkal frissebbnek és energikusabbnak érzed majd magad az óra után.

Javítja a tartásod

A speciális, vízben végzett gyakorlatok révén kitűnő tartásjavító torna.

Kíméli az izületeidet

A víz felhajtó erejének köszönhetően a tested szinte súlytalanná válik, ami rendkívüli mértékben kíméli az ízületeket.

Javítja a keringést

A vízben végzett tornának bizonyos masszírozó hatása is van, aminek következtében javul a bőr, a kötőszövetek és az izomzat keringése.

Erősít

A víz közegellenállásával szemben végzett tornagyakorlatok kiváló hatékonysággal erősítik az izmokat.

Formálja az alakod

A vízi aerobik foglalkozásokon a zenére végzett kondicionális képességeket fejlesztő gyakorlatok vannak előtérben.

Oldja a stresszt

Felfirssít, feltölt és erősíti az immunrendszert.

Bárki könnyen elsajátítja

Idősek, középkorúak és fiatalok is végezhetik, könnyen megtanulják a gyakorlatokat.

aquafitness edző

Dóri

Dóri

Dóri

Waterobic edző

 

Dóri már több éve tart aquafitness edzéseket Budapesten. Vedd fel vele a kapcsolatot, ha te is kipróbálnád ezt a mozgásformát.

Aquafitness

Amit érdemes tudnod az aquafitnessről

Hogyan épül fel egy óra nálunk?

 Az órák nálunk 60 percesek, ebből 15 perc a bemelegítéssel telik el, ami rendkívül fontos, mert így izmainkat előkészítjük a „hideg”  (27 celsius fokú) vízben történő edzéshez, ezáltal elkerülhetjük a sérüléseket is.

 Az óra fő része 35-40 perc, ahol különféle gyakorlatokat végzünk és eközben folyamatosan bicikliző lábtempóval haladunk körbe a sávban vagy állóhelyzetben végzünk összetettebb feladatokat. Óráinkon kihagyhatatlanok a vendégeink körében igen népszerű játékosabb gyakorlatok is. Játékosan edzeni hihetetlenül felpezsdítő tud lenni, főleg a mai világban, ahol nagy nyomás nehezedik az emberekre, így egy kicsit kiszakadhatnak a mókuskerékből és élvezhetik a mozgás örömét.

 Az óra utolsó 5 percében pedig a nyújtás következik, ami azért is nélkülözhetetlen része az aquafitnessnek, mert izmainkat rugalmasabbá tehetjük vele és erősíthetjük.

 

Milyen gyakran látogasd az óráinkat?

 Mi azt szoktuk mondani, hogy ha teheted, akkor legalább heti 2-3 alkalommal látogass el hozzánk, így érezheted meg leghamarabb az Aquafitness pozitív hatásait.

 

Milyen eszközöket használunk az órákon?

 A víziöv egy rugalmas, a mozgó testhez igazodó öv. Körülveszi a mellkast, és fenntartja a testet a vízen, így a gyakorlatok során a fej soha nem merül a víz alá. Másrészt egyenesen tartja a törzset, ezáltal a törzs izmai minden gyakorlat során igénybe vannak véve, így erősödnek a gerincfeszítő izmok és a mély hátizmok, amelyek a helyes testtartásért felelősek.

 A vízisúlyzók poliuretán habból készült súlyzók, amelyek a szárazföldön pillekönnyűek. A víz alatt viszont a közegellenállás hatására mozgatásuk jóval nehezebb, olyan, mintha a szárazföldön 2-5 kg súlyzóval edzenénk. 

 

Izmosodás és fogyás az Aquafitnessel

 Fogyni szeretnél? Az Aquafitness ebben is a segítséged lehet. Először is nagyon fontos, hogy kitartó legyél és legalább heti 3x gyere el edzeni hozzánk, emellett nem feledkezhetsz meg a diétáról sem, viszont cserébe meg is lesz a hatása és rövid időn belül elérheted a kitűzött célt.

 Természetesen, aki izmosodni szeretne, annak is remek választás ez az edzésforma, hiszen a víz instabil közege miatt elsősorban a mélyizmainkat tudjuk vele erősíteni.

 

Kiknek ajánljuk kiváltképp az aquafitnesst?

 Az aquafitness különösen jó választás az ízületi bántalmakban szenvedőknek, a túlsúlyos, nehezen mozgó emberek számára, továbbá a regenerálódás elősegítésére hosszabbb fekvő betegségek, sérülések utáni felépülés esetén.  Gerincferdüléssel, tartásproblémával vagy rendszeres hátfájdalommal küzdők számára is ajánlott mozgásforma.

 

Férfiak és az Aquafitness

 Akinek az egészségi állapota megengedi, az kortól és nemtől függetlenül nyugodtan belevághat ebbe a mozgásformába. Habár azt azért hozzátenném, hogy az erősebbik nem képviselői kissé vonakodva és bátortalanabbul kezdik el az Aquafitnesst, de ha már belejönnek, akkor szívvel lélekkel csinálják. Sőt óráink remek alkalmat nyújtanak a páros kikapcsolódásra is.

 

Mikor kerüld az Aquafitnesst?

 Kezdjük azzal, hogy az Aquafitness bárki számára jótékony hatással van, ám lehetnek olyan egészségügyi problémáink, ami miatt esetleg érdemes kikérni háziorvosunk véleményét, még mielőtt elkezdenénk az edzéseket. Gondolok itt arra, aki esetleg szívproblémákkal küzd, vagy magas vérnyomásban szenved, esetleg allergiás a klórra, nekik egy orvosi konzultáció segíthet azt eldönteni, hogy érdemes-e elkezdeni az aquafitnesst. Másik fő szempont, amikor egy múló állapotról beszélünk, amelyet, ha kikezelnek, akkor természetesen semmi akadálya sincs, hogy elkezdhessük, vagy éppen folytassuk az edzést. Például, amikor bőrfertőzéssel küzdünk, vagy nyílt sebünk van, ilyenkor nem érdemes kockáztatni, és inkább kerüljük a vizet egy kis időre, amíg teljesen rendbe nem jövünk. 

Események

Ahol találkozhatsz velünk és ahol láthattál minket

 

Jelenleg nincs esemény.

Készen állsz a változásra?

Jelentkezz most!

Próbáld ki az aquafitness órát!

 

Kapcsolat

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

06 70 677 0860

Hívj minket!

Keress minket személyesen az edzésen!

Írj nekünk üzenetet!

Kérdésed merült fel? Jelentkezni szeretnél az órára? Írd meg nekünk üzenetben!

    Elolvastam és elfogadom az adatkezelési tájékoztatót.